Hírek/Aktualitások

Hír megosztása:

Nőttek a Mercedes-Benz eladásai az első negyedévben

A Mercedes-Benz az első negyedévben jelentősen növelte eladásait. Az autógyártó vállalat által kiadott jelentés szerint az eladások világszerte 21%-kal emelkedtek az előző év azonos időszakához képest. A legnagyobb növekedést a kínai piac mutatta, ahol az eladások több mint 60%-kal nőttek. Az Egyesült Államokban és Európában is jelentős növekedés volt tapasztalható, ahol az eladások 18%-kal, illetve 17%-kal emelkedtek. A Mercedes-Benz vezetősége pozitívan értékelte a negyedéves eredményeket, és reményei szerint ez a trend folytatódik az év további részében is.

A Mercedes-Benz az adott információk szerint az év első negyedévében 503 000 autót értékesített, ami 3%-kal több, mint az előző év azonos időszakában. A Mercedes-Benz márka luxus kategóriája, beleértve az AMG-t, a G-osztályt és a Maybach modelleket, 18%-os növekedést ért el 91 800 autó eladásával. Az akkumulátoros elektromos járművek (BEV) értékesítése 89%-kal 51 600 autóra nőtt, ami a teljes eladás közel 10%-át tette ki, szemben az előző év azonos időszakának 6%-ával. A hibrideket is figyelembe véve az első negyedévben minden negyedik eladott autó elektromos vagy elektromos volt. A Mercedes-Benz Passenger Cars (kivéve a Smart) BEV-ek eladása 119%-kal nőtt, az Egyesült Államokban 327%-kal, Európában pedig 41%-kal nőtt a BEV-eladások száma.

A legfrissebb jelentések szerint az európai piacokon a Mercedes-Benz érte el a legnagyobb növekedést, 8%-os eladási növekedéssel 163,9 ezer autót adtak el. Ezt a növekedést a spanyolországi eladások 28%-os, az olaszországi 22%-os, a németországi 21%-os növekedésnek köszönheti (60,5 ezer eladott autó). A prémium márkák értékesítése Európában 46%-kal, a BEV (Battery Electric Vehicle) modellek értékesítése 41%-kal nőtt, ami a teljes értékesítés 17%-át teszi ki.

A Mercedes-Benz kiváló helyzetben van ahhoz, hogy prémium modelljei és elektromos járművei révén kihasználja ezeket a trendeket

Ázsiában, az első negyedévben 3%-kal, 247,7 ezer autóra nőttek az eladások éves összevetésben. A Mercedes-Benz 20,5 ezer prémium márkájú autót adott el Kínában, ami 1%-kal több, mint az előző évben. Az E-osztály volt a legnépszerűbb autó Kínában 48,7 ezres eladásával, ami 11%-os éves növekedést jelent. Kínában összesen 191 ezer autót adtak el, ami 3%-os növekedést jelent. Indiában 17%-kal, míg Malajziában 53%-kal nőttek az eladások.

Ezek az eladási eredmények jelzik a luxusautók iránti növekvő keresletet és az elektromos járművek növekvő elterjedését. A Mercedes-Benz kiváló helyzetben van ahhoz, hogy prémium modelljei és elektromos járművei révén kihasználja ezeket a trendeket. A vállalat európai és ázsiai sikerei rávilágítanak arra, hogy képes alkalmazkodni a különböző piacokhoz és fogyasztói preferenciákhoz, ami jó előrevetíti a folyamatos növekedést és a jövőbeni sikereket.

Észak-Amerikában az eladások viszonylag változatlanok maradtak

Mindössze 1%-kal, 75,1 ezer eladott autóra nőttek. Az Egyesült Államokban 64,5 ezer autót adott el a Mercedes-Benz, ami nagyjából megegyezik az előző évivel. A BEV-eladások azonban 327%-kal nőttek, és a teljes értékesítés 14%-át adták. A prémium márkák eladása az Egyesült Államokban 29%-kal 27,9 ezer eladott autóra nőtt, ami a teljes értékesítés 43%-át jelenti.

Míg Észak-Amerikában a növekedés viszonylag csekély volt más régiókhoz képest, a BEV-eladások növekedése pozitív jel a Mercedes-Benz számára. Ez azt mutatja, hogy az Egyesült Államokban egyre nagyobb az érdeklődés az elektromos járművek iránt, amely fontos piac a vállalat számára. A prémium márkák értékesítése is tovább növekszik, ami azt jelzi, hogy továbbra is erős a kereslet a luxusautók iránt az Egyesült Államokban.

Összességében a Mercedes-Benz értékesítési eredményei az év első negyedévében biztatóak, különösen Európában és Ázsiában. A vállalat azon képessége, hogy alkalmazkodni tudjon a változó fogyasztói preferenciákhoz és piaci feltételekhez, nyilvánvaló a különböző régiókban elért sikereiben. Mivel az elektromos járművek és luxusautók iránti kereslet folyamatosan növekszik, a Mercedes-Benz jó helyzetben van ahhoz, hogy megfeleljen a fogyasztók igényeinek, és megőrizze vezető autómárka szerepét.

 

Készséggel állunk rendelkezésére

Vélemények

Segítjük kezdő vállalkozását

Klikkeljen a részletekért »